آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

تقدیم به نفسم

بی وفا نشی یه روزی که عاشقت می میره
خنده بزن رو لبهات تا دل من نگیره

بیا با هم حرف بزنیم،ناز صداتو بشنوم
خواب و از چشمام می بره،تو هم شدی شب شکنم

واسه تماشای گلم،دلم همش بی قراره
این قصه عاشقیه که پا رو قلبم می ذاره

ستاره ها رو میارم تا بشه فرش زیر پات
گل های مریم میارم تا بشه عطر نفسات


هزار حرفی که دارم،تو قلب من نهفته
چشمام اگه سو دارن از عشق تو شکفته

امید دیدار تو،دلم رو زنده کرده
اگه یه روز تو نیای،منو دیونه کرده

خیال،داشتن تو،قصر ارزوهامه
نگاه راه رفتنت،تکرار لحظه هامه

یه عمر همش سر میزدی به لحظه های بی کسی
یه روز نیای بهم بگی دلت مونده،پیش کسی

فکر کردن به این حرفا دلم رو داغون میکنه

نداشتنت،ندیدنت،چشم هامو گریون میکنه

نمی تونم عاشقیمو نسبت به تو قایم کنم
هرگز نشد،روح و دل و از فکر تو جدا کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:57

سلام تبریک میگم خیلی وبلاگ خوبی داری موفق باشی

بتوچه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28

آخی .... دلم گرفت و ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد