آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

کی بیشتر ازمن تو رو دوس داره

روی قلب من نوشتی هم نفس خدا نگهدار
منو کشتی و ندیدی عشق من دستو نگهدار
منو تنها گذاشتی،چه آسون دل بریدی
اشک چشمامو نگاه کن شاید باشه یه امیدی
ترک نکن نرو ز قلبم،من از این زندگی سیرم
یاد خنده هات میافتم روزی صد دفعه می میرم
مگه کی بیشتر از من عاشقونه تو رو دوس داشت
قلبشو قربونی کرد و جونشو واسه تو می ذاشت
هرجا می رفت تو رو می دید،گلها رو واسه تو می چید
گریشو پنهون می کرد و واسه دل،تو می خندید
پا نزار به روی قلبم قلب من خیلی شکستس
گل من اگه تو نیای،دره آرزوها بستس
قلب تو اسیر کی شد،دلتو از من جدا کرد
خدایا برس به دادم اون چرا منو رها کرد
تو که بودی تار و پودم،تو که بودی همه وجودم
واسه تو دعا می کردم همیشه وقت سجودم
فقط بیا بهم بگو دلیل رفتنت چی بود
تو رو خدا بهم نگی عشقتو قسمتم نبود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد