آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

اس ام اس عاشقانه

می خواستم برات چیزی بنویسم قلم نداشتم ، استخوانم را تراشیدم دیدم جوهر ندارد ، رگم را پاره کردم دیدم کاغذ ندارم ، روی قلبم نوشتم همیشه دوستت دارم.

________________

پشت شیشه سکوتم فصل بارون و تگرگه / کاشکی از نگام میخوندی بعد تو زندگی مرگه.

________________

پر بارون میشه بی تو ، ابریه چشای خیسم ، من هم عاشقونه هامو ، واسه چشتات می نویسم ، من همیشه تو دستام ، واسه تو ستاره دارم ، تو بخوای ستاره هامو ، جای چشات جا میزارم.

________________

تقدیم به کسی که جنسش کیمیاست ، عهدش وفاست ، مهرش صفاست ، حسابش از همه جداست.

________________

سلام خوبی !؟ میدونی دارم چی میخورم!؟ حسرت یک لحظه دیدن تو!

________________

من به چشمای تو محتاجم و بس ، بی تو دق مرگ میشم کنج قفس ، کاش میشد بهت بگم دوستت دارم به خدا صحبت عشقه نه هوس.

________________

میدونی فرق تو با عزراعیل چیه ؟ اگه عزرائیل رو ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم میمیرم!

________________

دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی ، همیشه در خیالتم اگر چه بی خیالمی

________________

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده ، حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده.

________________

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی ، وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی.

________________

در نهان به آنهایی دل می بندیم که دوستمان ندارند! و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم! شاید این است دلیله تنهایی ما!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد