آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

خدا دلگیر نشه یارم

خدا پنهون کن اشکامو،یارم نبینه
نیاد،قلب شکستمو عشقم ببینه
اگه بفهمه،دلم غمگینه،چی میشه
بغضش میگیره،نمیتونم من،اونو ببینم،نمیشه
نمی دونم که،چرا ترکم کرد و رفتش
بیشتر از یه دل من که نداشتم اون بردش
خدا مهربونم و تنها نذاری یه لحظه
خودش میدونه قلب منو اون شکسته
چه سخته،یه بار دیگه تو رو نبینم بمیرم
نتونم،وقتی غمگینی،اشک چشماتو بگیرم
چه تلخه اگه بیادم،دل یار من بگیره
اینو میدونم،بی تو قلب من میمیره

نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 http://parvanehastar1.persianblog.ir

سلام وب خوبی داری اگرباتبادل لینک موافقی خبرم کن منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد