آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعر های من

عشق

چیز عجیبی نیست

نازنینم

همین است که تو

دلت بگیرد

...و من

نفسم ... !
 


دلم یک غریبه می خواهد

بیاید بنشیند فقط سکوت کند

و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم

تا کمی کم شود این همه بار ...

بعد بلند شود و برود انگار نه انگار ...!
 


به خاطر تــو

گاهی

از نردبـــام خیـــــــــالی،

بالا می روم
 














دلم رقص نمیخواهد...!

هی دنیا

تمامش کن

وگرنه

سازت را میشکنم این بار ....!
 


افسانه ها را رها کن

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند ...

تو اگر نباشی........

دیگری جایت را پر میکند!!

به همین سادگی.!!!
 


برای بودن, گاهی لازم است که نباشی!


شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد.... .


اما دور نباش....


دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....


فراموشی همان نزدیکیهاست
 


دوســــتت دارم را می تـــرســـم


به تــــو بگــــویم شــــاید که تو


...آن را


از دیگــــری بخــــواهی....
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد