آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های من

hamtaraneh.com
 
می بوسم و می گذارم کنار
 
تمام چیزهایی که ندارم را

دست هایت را

عاشقی ات را

همه را

 

عادت ِ احمقانه ای ست

چسبیدن به چیزهایی که ندارمشان

 

 

hamtaraneh.com 

 

 -----------------------------------------------------

من هر روز تغییر می کنم

 

اگر توانسته باشم درقلب یک انسان

 

hamtaraneh.com 

 

پنجره جدیدی را به سوی او باز کرده باشم
 
زندگانی من پوچ نبوده است.
 
زندگانی تنها چیزی است که اهمیت دارد
 
نه شادمانی و نه رنج و نه غم یا شادی.
 
تنفر همان قدر خوب است که عشق
 
 و دشمن همانقدر خوب است که دوست.
 
برای خودت زندگی کن
 
زندگانی را آنسان که خود می خواهی زندگی کن.
 
واز این رهگذر است که تو
 
باوفاترین دوست انسان خواهی
بود.

 

-------------------------------------------------

                      تو باور میکنی اندوه ماهو.تو میفهمی سکوت بیشه هارو

هجوم تند رگبار تگرگی.که میشناسی غرور شیشه هارو

تو معصومی مثل تنهایی من.شریک غصه های شبنم و نور

تو تنهایی مثل معصومی من.رفیق قله های پاک و مغرور



hamtaraneh.com hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:05 http://pouyaloveyou.blogsky.com

به اسم بچه های اسلامشهرلینکم کن-من شماروچی لینک کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:41 http://yas8blogsky.com

وبلاگ بسیار زیبائی دارید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد