آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

به همین سادگی

غریبه..آی غریبه.آی غریبه.عجب چشمای تو عاشق فریبه

نگام کن که دوست دارم نگاتو.که میشناسم صداتو

من از عشق من از غم.تو بامن آشنا شو

من از شعر من از شب.تو با من آشنا شو

من از گل من از خاک.تو از بالای بالا

دلم گرم دلم پاک.ولی رسوای رسوا

صدام کن صدام کن دلم تنهای تنهاست

بخندون نگریون که چشمام مثل دریاست...


  **************************

برای خودم
الهی بمـــــیرم بـــــــــــــــرای خــــــــــــــودم
که در عـــــشق دیـــدم فـنای خـــــــــــــــــــودم
بســــی مــــن فـــــــــــــدای کســی گــــشتــه ام
نگـــــــــــــــــــشته کـــسی هم فـــــــدای خودم
شــــدم سنـــگ صـــــــــــــــبر غــــــــم دیگران
صــــبــوری نـــدیــدم بـــه جــــــای خـــــــــودم
زِ هــــــــــــــر پــــرده ای شــــور دل بشـــــــنوم
ولــــی نــشنـــود  دل نــــــــوای خــــــــــــــودم
چـنـــــــــــان ســـوختـــم در هــــوای هــــمــــه
کـــــــه خـــاکــــــستــــرم از بــــرای خـــــــودم
به نــــاشــــــــــــــــکــری روز وصــــل نــــــگار
شـــــده شــــام هــــجـــــران جـــــــزای خــــودم
بــــه جــــز راه پُــــــــــــــرشــــور دلـــــدادگی
نـــرفــتم رهـــی را بــه پــــــــــای خـــــــــــودم
زعـــمـــق نـــگاهـــــم در آئینــــــــــــــــــه ها
تـــو گـــویی کــه خـــــیــزد صــــــدای خـــــــودم
به یک نــــــــــــــــــیمه بیتــــی بگـــویــد مـــرا
الهــــی بـــمیـــــرم بـــــــرای خـــــــــــــــودم

***************************

به همین سادگی، فراموش می کنی که زن هستی، جوان و زیبا..
به همین سادگی، نمیبینی که کودکانت همبازی می خواهند و نه آشپزی ماهر
به همین سادگی، فراموش می کنی که پسرکت مادری امروزی و شیک می خواهد با روسری قرمز..
به همین سادگی، سنگ صبور همه می شوی
به همین سادگی، خودت را فراموش می کنی..
به همین سادگی، حرفهایت را می خوری و به شوهرت نمی گویی..
به همین سادگی، از دنیای همسرت دور می شوی..
به همین سادگی، نمی دانی که باید تغییر کنی نه با کردارت که با افکارت
به همین سادگی، همه چیز را می بازی، عشقت، همسرت، دخترت و پسرت را
به همین سادگیِ صدا زدن اسمت در خواب، دیگر ترکش نمی کنی
به همین سادگی، یک نیمه مستندِ کم دیالوگ می سازی که چندین سیمرغ بر سرش سایه می اندازد..
به همین سادگی، یک تیتراژ آغازین دلچسب برای فیلمت می سازی
به همین سادگی برای «روغن لادن»، «شیرپاک»، «ماشین لباسشویی ارج»، «قنادی گلستان»، «انستیتو زبان سیمین»، «سن ایچ»، «چای گلستان» و «بانک اقتصاد نوین» تبلیغ میکنی..
»به همین سادگی»، فیلمی از رضا میرکریمی
و زندگی نیز به همین سادگی است..
به همین سادگی می توان شاد و پیروز بود
و به همین سادگی می توان، همه چیز را باخت.
سادگی را جدی بگیرید!

  *******************************


نظرات 2 + ارسال نظر
ماه پیشانو سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:27 http://http://mahpishano.blogsky.com/rss

سلام خوبی عزیزم نظرت راجع تبادل لینک چیه ؟
نمیای هم نیا شعرات عالیه

طلا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:51 http://par-parwaz.blogsky.com/

سلام اهو جان خوبی عزیز اصلا عشق هم وجود داره عزیز که عاشق شدی تو این دنیا بجز در و غم عشقی نیست اگر هم باشه واقعی نیست به هر حال امیدوارم از تو عزیز واقعی باشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد