آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

تصاویر جالب زایمان یک زن با هیپنوتیزم در ایران


تصاویر جالب زایمان یک زن با هیپنوتیزم در ایران

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:55 http://zibaandishi.blogsky.com tobejavan.blogsky.com

______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤-سلام به قشنگی بهار به تو دوست مهربان وگرامی-------- -¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--گفتم در انتظارم که بیایی گفت با منی------------------------------¤¤¤
¤¤¤------گفتم بیا به مردمک دیده ام نشین------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------گفت من به خانه مردم نمی روم------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------شاد باشی-------------------¤¤¤
_________¤¤¤------ در انتظار کامنتشمام-----------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤-- I LOVE YOU---¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤---------------¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________________¤¤¤ من اپ کردم منتظر وجود گرم شما در وبلاگم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد