آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

کاش می شد ...

 
hamtaraneh.com 
کاش می شد از لحظه لحظه دقایق زندگی عکس گرفت که اگر ورزی ادمی مثل تو زیرش زد سند داشته باشیم  
  
باز هم دیشب خوابم نبرد و فکر و خیال داشت دیونم می کرد با اینکه بی نهایت اعصبانی بودم کمی با دوست جونم حرف زدیم   
البته با پیامک گفت و گفت اخرش بی نتیجه بود فکر کنم اون خوابش برد من هم دیگه پیامک ندادم ........  
یک پیامک به مبایلم دارم رفتم چند بار خواندم تا نه دیگه زنگی بزنم و نه دیگه پیامی بدم هر وقت دلم هواشو  
 
می کنه می روم و این پیام را می خونم ......... نمی دونم وقت خواندنش اعصبانی بشم یا نه به هر حال باید بخوانم که  
 
دیگه زنگ نزنم ............. نظر شما چی است ............؟؟؟؟؟؟؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد