آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

 
 hamtaraneh.com
 
خودم را به شادیِ تو فروختم
 
و
 
...حواسم نبود که
 
 حواست به بهایِ من نیست

حال
 
 خیالت را می فروشم تا
 
 خودم را پس بگیرم
 
hamtaraneh.com
 
ته خط
 
میگویی رسیده ام ته خط
میگویم به خاطر داری اول دبستان را ؟
معلم میگفت نقطه سر خط!؟
میگویی نقطه ، نقطه ، نقطه
میگویند رها کن هر چه گفته
میگویم به خاطر دارید ؟
معلم اول دبستان میگفت
مکث که میکنم ویرگول را فراموش نکنید
خداوند من را نویسنده آفرید
به خاطر دارید ؟
نویسنده ها هر نقطه که میگذارند
سر خطی در کار است

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه پیشانو یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44

چه زیبا بود آهوی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد