آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من


خاک راهت میشوم شاید که دیدارت کنم!

اشک چشمت میشوم شاید که احساست کنم



یادم آید که شبی از شب ها تو به من گفتی شب باش!

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امید اینکه تو فانوس شب من باشی!

**********************





شبی از پشت یک تاریکی غمناک و بارانی

تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن

قصرقشنگ آرزوهایت دعا کردم

پس از یک جستجوی نقره ای

در کوچه های آبی احساس

تو را از بین گلهایی که در

تنهاییم رویید باحسرت جدا کردم!!
**********************




خوشبختی را در همین لحظه باور کن!

لحظه ای که دلی به یاد توست!
**********************





دلم صاف و آسمان آرام است!

نسیمی زیرک میخواهد بگوید شب مظهر این همه دلتنگی و تاریکی نیست!

به گمانم فردا روز دگر باشد!

**********************

 



از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟
**********************

 



چشمان من منتظر طلوع چشمانت است     

بیدار شو تا این چشمانم برای ذوقی که سالها منتظر بود

جشن شادی بر پا کند

و بگوید: دوستت دارد

**********************




نمی دونم که چرا هر وقت به تو می رسم ، نمی توانم از تو

بگویم. برای گفتنت واژه کم می آورم. به هر حال ، بدان

که بیشتر از این حرف ها و واژه ها برایم معنا می دهی

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:42

سلام اهو خانم.خوبی.واقعا وبلاگ قشنگی داری.موفق باشی.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد