آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




 











به سلامتی اونایی که...


به پدر و مادرشون احترام میزارن و میدونن
 
 تو خونه ای که بزرگترها کوچیک بشن....


کوچیکترها هرگز بزرگ نمیشن ......
 





حرف هایم را تعبیر میکنی..

سکوتم را تفسیر..

دیروزم را فراموش..

فردایم را پیشگویی...

به نبودنم مشکوکی...

در بودنم مردد..

ازهیچ گلایه میسازی...از همه چیز بهانه

من کجای این نمایشم؟
 





باش!


حتی همین قدر دور


حتی همین قدر دست نیافتنی...


فقط باش...

 





هی ...!!


پاییـــــــــز...!!


ابرهایت را زودتر بفرست

...

شستن این گرد غم


از دل من


چند پاییز


باران میخواهد
 





می توان پر کرد....
 
 فاصله های بلند را با یک پیام ساده و کوتاه....
 
کافیست بنویسی: دوستت دارم...
 





شب ها به پهلو می خوابم
 
و پاهایم را در شکم جمع میکنم
 
؛جنین گونه...
 
به این امید که فردا متولد شوم ..
 
ولی در عجبم که سالهاست بستر مرا آبستن است
 
 و من،گستاخانه، نه سقط میشوم و نه متولد...
 




من را به چشم خویش به خوبی نگاه کن

آن آشنای سابق خود را شناختی ؟

آیا همان پرنده زیبای عاشق است ؟

یا چشمه ای که پنجه فرو برده در کویر
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد