آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من



همه ی بادکنک ها روزی می ترکند . ..!

حقایق و رویاهای زندگی چون بادکنکی است
 
 که کودکی در دست گرفته و به دنبال خود می کشد...

کودک با شنیدن صدای ترکیدن بادکنکش به گریه می افتد ،..

اما بعد... به دنبال بادکنک تازه ای می گردد . ..

زندگی تسلسل بادکنک هاست...!!!
 




دستم را رها نکن!

من از مرگ میترسم

وقتی که میتواند اینقدر احمق باشد!

دلم برای غربت شانه هایت میسوزد

وقتی که نباشم


دستم را رهانکن

بگذار فاصله هارا مچاله کنیم

بگذاربه هم دروغ گفته باشیم

وقتی تو میگویی: میمانم

ومن خواهم گفت:

میدانم!

لعنت به مرگ که هرگز درست تصمیم نمیگیرد!

دستم را رها نکن!



آه عزیزم!

چقدر در عمق این درّه میان زنبق های وحشی

شانه هایت مردانه ترند!

 




پیش از آنکه بروم نگاهم کن

تا نگاهت را تا همیشه داشته باشم

تا چشمهایم را برایت بگذارم...

پیش از آنکه بروم

 چیزی بگو

که بر دلم بنشیند

تا دلم را تا همیشه برایت بگذارم...

پیش از آنکه بروم

پیچک نیلوفر عشق را بر پایم بتابان

تا بمانم ..نروم ..

دیگر باز نخواهم گشت







چشمانم به نگاهت حسودی می کنند


و نگاه مشتاق و تشنه تو


به دستان گریزان من


ناگسستنی است..


چقدر خستگی ناپذیرست...


آشوب نگاه تو..
 




ای تپش های دل بی تاب من!


ای سرود بیگناهی ها!


ای تمناهای سرکش!


ای غریو تشنگی ها!


در کجای این ملال آباد٬


من سرودم را کنم فریاد؟






یک گره در پای من از عشق تو

یک گره بر قلب من از هجر تو


این گره ها را تو بخشیدی به من

تو مرا انداختی در این گره


باید از دولتسرای عشق تو

واکنم این بندهای پرگره


یا بپرسم از تو ای گم گشته ام

هیچ می دانی که ماندم در گره


کاش کور می شد دوچشمم آن دمی

که نگاهت روی آن می خورد گره




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد