آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من


روزی دختری به کوروش کبیر گفت :من تورو خیلی دوست دارم

کوروش گفت:لیاقت تورو من ندارم برادرم داره که خیلی از من خوشگلتره و الان پشت سرت ایستاده

دختر برگشت وپشت سرش را نگاه کرد

کوروش گفت:اگر تو دوستم داشتی هرگز پشت سرت رو نگاه نمی کردی





کودکی که لنگه کفشش را امواج دریا از او گرفته بودند

روی ساحل نوشت:دریا دزد کفشهای من

مردی که از دریا ماهی گرفته بود

روی ماسه نوشت:دریا سخاوتمندترین سفره

موج آمد وهمه ی جملات را شست

وتنها برای من این پیغام را بر جا گذاشت:

برداشت های دیگران در مورد خودت را در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی



 




هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی به دست بگیرند

دفتر سرنوشتت را ورق بزنند

خاطراتت را پاک کنند

و در پایانش بنویسند قسمت نبود




نظرات 2 + ارسال نظر
reza شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:21

salam ahoo khanom.man rezaa hastam morabbeye time Bokaye bande dare. webeto didam kheyli ghashang bood amma lotfan too zamineye Ghahveye az rang haye roshamtar estefade kon.
movaffagh bashi

khodam شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 http://kh0o0odam.blogfa.com/

____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_?_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$? آسمانت بی غبار ? $$__$$$$
_________$$$$$$? سهم چشمانت بهار ?$___$$$
__________$$$$$? قلبت از هر غصه دور ?$__$$$
____________$$$$? بزم عشقت پر سرور ?$$$
_______________? بخت و تقدیرت قشنگ ?$
_________________? عمر شیرینت بلند ?
____________________$$???$$$$
______________________$??$
_______________________?
khosh hal miisham sari be webam bezanin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد